Η Αφετηρία της όταν πρώτο λειτούργησε ήταν στην Πλατεία Κασταλίας.
Περί το 1965 μεταφέρθηκε στην οδό Δωδεκανήσου, μεταξύ των οδών Αυτοκράτορος Ηρακλείου και Στρατηγού Λέκκα, κάτω από το εκκλησάκι του Αγίου Ιωάννη Πέλικα, λίγο πιό πάνω από το εκκλησάκι του Αγίου Νικολάου.
Η Γραμμή μετονομάστηκε σε ΝΕΟΝ ΤΕΡΜΑ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ – ΑΘΗΝΑ και η περιοχή πήρε την ονομασία ΝΕΟ ΤΕΡΜΑ.
Περί το 1970 μεταφέρθηκε στην Πεύκη, στην συμβολή των οδών Χρυσοστόμου Σμύρνης και Λεωφόρου Βασιλέως Παύλου ( μετέπειτα Λεωφόρος Ειρήνης ), για να εξυπηρετούνται οι κάτοικοι της Πεύκης που ήθελαν να μεταβούν στην Λεωφόρο Κηφισίας και Αμπελοκήπους-Λεωφόρο Αλεξάνδρας.
Η διαδρομή προς Αθήνα ήταν, οδοί Χρυσοστόμου Σμύρνης, Δωδεκανήσου, Στρατηγού Λέκκα, Υψηλάντου, Παναγή Τσαλδάρη, Θεμιστοκλέους, Θησέως, Πλατεία Κασταλίας, Βασιλίσσης Σοφίας, Κηφισίας, Αλεξάνδρας, Ζαΐμη, Στουρνάρα, Κάνιγγος και τέρμα Πλατεία Κάνιγγος.
Η διαδρομή προς Μαρούσι ήταν, οδοί Ακαδημίας, Χαριλάου Τρικούπη, Αλεξάνδρας, Κηφισίας, Βασιλίσσης Σοφίας, Πλατεία Κασταλίας, 28ης Οκτωβρίου, ΒασιλίσσηςΟλγας, Σταθμός Ηλεκτρικού Σιδηροδρόμου, Περικλέους, Παναγή Τσαλδάρη, Υψηλάντου, Αυτοκράτορος Ηρακλείου, Δωδεκανήσου, Χρυσοστόμου Σμύρνης.
Φωτογραφία : Facebook Παλιά Ἑλληνικά Λεωφορεῖα / Bus Oldtimers Hellas, 31/12/2020
https://www.facebook.com/busoldtimers