Ο Διευθυντής του Γραφείου Τύπου της ΝΔ Νίκος Ρωμανός με ανάρτηση του στο twitter σχολίασε με καυστικό τρόπο τη νέα ηλεκτρονική καμπάνια του ΚΙΝΑΛ υπέρ του εμβολιασμού.

Στην αφίσα του το ΚΙΝΑΛ προσπαθεί να καλλιεργήσει την αίσθηση ότι απέχει από την αμφισημία που διακρίνει τον ΣΥΡΙΖΑ σχετικά με τον εμβολιασμό, φαίνεται όμως να μιμείται την περσινή εμβολιαστική καμπάνια των Γάλλων, συγκεκριμένα τη γνωστή αφίσα που απεικόνιζε ένα φιλί ανάμεσα σε δύο νέους.

Φαίνεται μάλιστα να επηρεάζεται και από τα συνοδευτικά μηνύματα. Η γαλλική αφίσα τόνιζε ότι επιλέγοντας το εμβόλιο η ζωή ουσιαστικά επιστρέφει στην κανονικότητα και βελτιώνεται. Αντίστοιχα, το μήνυμα που επέλεξε το ΚΙΝΑΛ είναι «Εμβολιαζόμαστε – Επιλέγουμε τη ζωή».

Η  περίφημη ενημερωτική εκστρατεία στη Γαλλία έγινε όταν τα προγράμματα εμβολιασμού στην Ευρώπη βρίσκονταν σε πρώιμο στάδιο. Στην Ελλάδα όμως μέχρι εχθές περισσότεροι από 7,5 εκατομμύρια Έλληνες είχαν ήδη λάβει τουλάχιστον μία δόση εμβολίου κατά του κορωνοϊού.