Θεαματική είναι η πρόοδος που έχει επιτευχθεί σε έναν από τους πλέον νευραλγικούς τομείς για την καθημερινότητα στην πόλη, τη συγκεντρωτική καταγραφή και την επίλυση αιτημάτων των πολιτών με ψηφιακό τρόπο.
Η εφαρμογή Novoville στον Δήμο Βριλησσίων ενεργοποιήθηκε ουσιαστικά. Σε κάθε υπηρεσία Kαθαριότητα, Πράσινο, Γραμμή Δημότη, Γραφείο Δημάρχου, Τεχνική Υπηρεσία, Ύδρευση και Οικονομική Υπηρεσία ορίστηκαν νέοι χρήστες για τη γρήγορη και συνολική διαχείριση των αιτημάτων των συμπολιτών μας.
Τα συνολικά αιτήματα που υποβλήθηκαν μέσω της εφαρμογής το 2024 ήταν 8.156, όταν το 2023 είχαν υποβληθεί μόλις 1.313 αιτήματα. Τα αιτήματα που έχουν επιλυθεί το 2024 ήταν 6.928, όταν το 2023 ήταν 849. Δηλαδή το 86% του συνόλου αιτημάτων επιλύθηκαν το 2024. Είναι χαρακτηριστικό πως το 2024, 1.703 συμπολίτες μας εγγράφηκαν στην εφαρμογή έναντι 792 το 2023.
Ο μέσος χρόνος επίλυσης ανάλογα με το είδος του αιτήματος είναι λίγες ημέρες.
Μέσω της πλατφόρμας Novoville ο Δήμος Βριλησσίων προσφέρει στους πολίτες τη δυνατότητα αποστολής αιτημάτων, μέσω δωρεάν εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, για τη διευθέτηση ζητημάτων που αφορούν στη λειτουργία της πόλης. Ο δημότης ή επισκέπτης του Δήμου έχει τη δυνατότητα να δηλώνει, σε πραγματικό χρόνο μέσω της εφαρμογής στο κινητό του, ζητήματα που συναντά στην καθημερινότητά του, όπως π.χ. θέματα καθαριότητας, ηλεκτροφωτισμού, διαρροές υδάτων, εγκαταλελειμμένα οχήματα κ.α. Κάθε πολίτης μπορεί να στείλει άμεσα, χωρίς κόστος και χωρίς να τηλεφωνήσει ή να επισκεφτεί το Δήμο όλα τα αιτήματα που τον αφορούν.
Η αποστολή αιτημάτων είναι δυνατή μέσω της δωρεάν εφαρμογής Novoville για smart phones με λογισμικό iOS και Android ή μέσω του Novoville web app στην ιστοσελίδα του Δήμου Βριλησσίων.
Η καταχώρηση του αιτήματος γίνεται σε 4 απλά βήματα:
1. Επιλογή τοποθεσίας
2. Επιλογή κατηγορίας αιτήματος
3. Προσθήκη φωτογραφίας
4. Αποστολή του αιτήματος στον Δήμο